Nazwa usługi

Wydawanie dokumentów na podstawie dokumentacji zlikwidowanych wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, których działalność ustała i nie mających sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór był odpowiednio Marszałek Województwa Mazowieckiego bądź Zarząd Województwa lub Sejmik Województwa Mazowieckiego


Odbiorca usługi

Byli pracownicy zlikwidowanych wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz inni uprawnieni wnioskodawcy.


Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie dokumentów zgodnie z zamieszczonym wzorem.


Uwagi

W celu usprawnienia komunikacji między wnioskodawcą a Urzędem należy podać nr faksu oraz e-mail.

Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informuję, że:

  1. administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979100, email: urząd_marszałkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp;
  2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to: (022) 5979663; e-mail: iod@mazovia.pl.
    Pani/Pana dane osobowe:
  3. będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), w celu: przeprowadzenia kwerendy/udostępnienia dokumentacji przechowywanej w Filii Archiwum Zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, zaświadczenia określonych faktów lub stanu prawnego, dotyczących wnioskodawcy, na podstawie: § 31 ust. 1 instrukcji archiwalnej stanowiącej załącznik nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 i Nr 27, poz. 140), art. 63 § 2 ustawy z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, ze zm.);
  4. nie będą udostępniane innym odbiorcom;
  5. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji;
  6. nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej,
    Przysługuje Pani/Panu prawo żądania:
  7. dostępu do swoich danych osobowych ich sprostowania, usunięcia (w przypadkach i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia przetwarzania ograniczenia przetwarzania;
  8. wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególna sytuacją,
  9. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w RODO


Miejsce składania

  • osobiście w punktach Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 26 (parter), Skoczylasa 4 (I piętro, pok. 127), Kłopotowskiego 5 (parter, pok. 08), ul. Okrzei 35 (IV piętro, pok. 424A) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00,
  • za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie lub bezpośrednio na adres siedziby właściwego departamentu,
  • drogą elektroniczną na adres elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie:
      Formularz ePuap (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/umwm)
lub na adres skrytki na ePUAP dla podmiotów publicznych: /umwm/skrytka.


Opłaty

Wolne od opłat.


Termin załatwienia sprawy przez urząd

  • Urząd zobowiązany jest załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki.
  • Sprawy wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego załatwiane są nie później niż w ciągu miesiąca. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę o przyczynach zwłoki i podaje nowy termin załatwienia sprawy.
  • Sprawy szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę o przyczynach zwłoki i podaje nowy termin załatwienia sprawy.


Sposób odwołania

Nie występuje.


Podstawa prawna

  1. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 i Nr 27, poz. 140).
  2. ustawa z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, ze zm.).


Sprawę prowadzi

Departament Organizacji
03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
Filia Archiwum Zakładowego, Warszawa, ul. B. Chrobrego 29
tel./fax (22) 863 42 29
tel./fax (22) 632 66 07
e-mail: archiwum.filia@mazovia.pl


Linki

Formularz ePuap


Licznik wyświetleń: 20115
Autor: UMWM w Warszawie
Data publikacji: 2015-06-16 15:05:00